Pages

Saturday, February 4, 2012

Si anul aceasta a nins in plina iarna!

DA! Toata lumea mare dezamagire, ca de zeci de ani de cand sau nascut, a nins in fiecare an, dar anul acesta nimeni nu se astepta sa ninga!
SI CE DACA? Sa fie bucurie! Cei mai fericiti sunt copii, restul sunt prea preocupati cu CODURILE oferite la TV/presa cu si despre IADUL ALB

Eu ca de obicei am facut parte din "celula de criza" fericitilor, si am "captat" momente unice si incantatoare.




O frunza parca rasarita din marea de zapada.

Traversand podul peste Dîmbovița am auzit macanind rațe și m-am uitat in jos, parca ma strigau pe mine, apoi au tacut astaptand parca sa le pozez, ceea ce sa si intamplat. Una din ele se toaleta iar cealalta era deja pregatita.

 Nici macar nu a clipit, asa de bine ii era pe acel capac cald in frigul de -6 grade Celsius. 

 Străini in noaptea alba!


Saptamana viitoare o sa merg la săniuș. Să imi țineți pumnii să mai fie zapadă pentru derdeluș.


No comments:

Post a Comment